Por algún motivo que desconozco, hace unos días que algunas entradas antiguas no muestran las imágenes, creo que tal vez tenga que ver como Blogger gestiona las copias de seguridad de los álbumes de Picasa, si no encuentro una solución poco a poco iré efectuando manualmente una restauración de estas entradas. Como están afectados los primeros años y algunos posteriores sera un trabajo largo, pero espero que al final quede resuelto. Las entradas que vaya restaurando incluirán la extensión (R*) en el nombre.

domingo, 13 de abril de 2014

Primavera en Folgueroles




























Font Trobada - Parc de la Font Trobada

Raja una fonteta a prop de ma pàtria que tothom li dóna per nom la Trobada, al peu del torrent, que brolla tan clara que al sortir del raig sembla fosa plata.
Buscant la frescosa font regalada a ta dolça vena que la set apaga acut la pastora i la vilatana com lo segador l'anyell i la cabra.
També jo et visito amb tanta constància que molts dies vinc tarda i matinada.
Un dia el poeta hi troba "una certa nina" que li ofereix un vas d'aigua de La Font Trobada. Amb l'aigua beu també l'amor i d'ençà d'aquell dia torna a la font i es pregunta si aquella nina no és una nimfa del lloc davallada del cel. I exclama:
Digues-li, per Déu!  digues-li. fontana, a la nina hermosa que en lo teu raig canta, que rica n'és ella que em roba la calma. 

Podéis ver mas en:  http://www.folgueroles.com/

No hay comentarios: